فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
فروشگاه اینترنتی صنایع دستی چرم نیما
Leather Craft Shop Nima
29
رئیس جمهور در جلسه امروز هیات دولت تاکید کرد

اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی به توسعه صنعت توریسم و صنایع دستی

اهتمام ویژه دستگاه های اجرایی به توسعه صنعت توریسم و صنایع دستی

رییس‌جمهور در جلسه صبح امروز هیات دولت که با انتخاب چهار استاندار جدید همراه بود بر توسعه صنعت توریسم و صنایع دستی تاکید کرد.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کشور، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی، ضمن تاکید بر توسعه صنعت توریسم و صنایع دستی، همه دستگاه‌های اجرایی را مأمور کرد در حیطه وظایف و مسئولیت‌های خود به موضوع توسعه و اشتغال و فرصت‌های شغلی اهتمام جدی کنند.

رییس‌جمهور استان‌های آذربایجان غربی، سیستان و بلوچستان، هرمزگان و کرمانشاه را به لحاظ ظرفیت بالای توسعه روابط اقتصادی، تجاری و توریستی به ویژه توریسم زیارتی و درمانی به دلیل مجاورت با کشورهای همسایه از جمله عراق، پاکستان و کشورهای نوار شمالی، دارای اهمیت ویژه‌ای دانست.

روحانی بر اهمیت بنادر مرزی هرمزگان و سیستان و بلوچستان به دلیل جایگاه استراتژیک آنها در تبادلات تجاری جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورهای جهان تاکید کرد.

روحانی تمامی دستگاه‌ها را موظف کرد که پاسخ شایسته و درخوری به آرای مردم داده شود و اظهار امیدواری کرد با حرکت در مسیر اعتدال و ائتلاف، شاهد وحدت بیشتری در این استان و دیگر مناطق باشیم.



.: Weblog Themes By LoxBlog :.

تمام حقوق اين وبلاگ و مطالب آن متعلق به صاحب آن مي باشد.